Hop til hovedindholdet

UdviklingVejen logo

Bliv leverandør til Vejen Kommune Udsat


Dato og tid

Torsdag d. 8. oktober 2020 kl. 14:30 til 17:00

Tilmeldingsfrist

Fredag d. 2. oktober 2020 kl. 10:00

Sted

Vejen Kommune - Rådhuset, Rådhuspassagen 3, 6600 Vejen Vejen Kommune - Rådhuset
Rådhuspassagen 3
6600 Vejen

Bliv leverandør til Vejen Kommune Udsat


Arrangementsbeskrivelse

Deltag i en spændende eftermiddag for nuværende og potentielle leverandører til Vejen Kommune 

Hør om Vejen Kommunes indkøb for det kommende år, mød de ansvarlige for udbud og få mulighed for at stille spørgsmål. 

Du vil også høre lokale virksomheder fortælle om deres erfaringer med salg til Vejen Kommune, samt få mulighed for at netværke med andre lokale virksomheder.

 

PROGRAM          

Kl. 14.30 fælles program:      

  • Velkomst ved Ulrik Kragh, direktør hos UdviklingVejen
  • Vejen Kommune fortæller kort om det nye rådhus, samt processen med valg af leverandør.
  • Jesper Linnet fortæller om hvordan Malerfirmaet Louis Timmermann blev underentreprenør til rådhusbyggeriet
  • Camilla Larsen fortæller om, hvordan Lammhult biblioteksdesign arbejder med salg til det offentlige, samt hvordan de blev valgt som møbelleverandør til Vejen Bibliotek.


Kl. 15.30 – 16.00: Pause

I pausen kan du netværke med andre virksomheder og få mulighed for at mødes med og stille spørgsmål til de udbudsansvarlige fra Vejen Kommune.

Kl. 16.00 – 17.00: Kommende udbud

Opdeling i spor med information om kommende udbud:

Spor 1: Varer & Tjenesteydelser (Indkøbskontoret)
Christian Harder fra Louis Lund, Toyota Vejen/Esbjerg fortæller om at give tilbud til Vejen Kommune.

Spor 2: Byggeri, drifts- og anlægsopgaver (Teknik & Miljø, samt Vejen Forsyning.                          

Kl: 17.00: Tak for i dag.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >