Indlæser
Bliv leverandør til Vejen Kommune Udsat
Dato og tid
Torsdag d. 8. oktober 2020 kl. 14:30 til 17:00
Tilmeldingsfrist
Fredag d. 2. oktober 2020 kl. 10:00
Sted
Vejen Kommune - Rådhuset,
Rådhuspassagen 3,
6600 Vejen
Vejen Kommune - Rådhuset
Rådhuspassagen 3
6600 Vejen
Bliv leverandør til Vejen Kommune Udsat
Arrangementsbeskrivelse
Deltag i en spændende eftermiddag for nuværende og potentielle leverandører til Vejen Kommune
Hør om Vejen Kommunes indkøb for det kommende år, mød de ansvarlige for udbud og få mulighed for at stille spørgsmål.
Du vil også høre lokale virksomheder fortælle om deres erfaringer med salg til Vejen Kommune, samt få mulighed for at netværke med andre lokale virksomheder.
PROGRAM
Kl. 14.30 fælles program:
- Velkomst ved Ulrik Kragh, direktør hos UdviklingVejen
- Vejen Kommune fortæller kort om det nye rådhus, samt processen med valg af leverandør.
- Jesper Linnet fortæller om hvordan Malerfirmaet Louis Timmermann blev underentreprenør til rådhusbyggeriet
- Camilla Larsen fortæller om, hvordan Lammhult biblioteksdesign arbejder med salg til det offentlige, samt hvordan de blev valgt som møbelleverandør til Vejen Bibliotek.
Kl. 15.30 – 16.00: Pause
I pausen kan du netværke med andre virksomheder og få mulighed for at mødes med og stille spørgsmål til de udbudsansvarlige fra Vejen Kommune.
Kl. 16.00 – 17.00: Kommende udbud
Opdeling i spor med information om kommende udbud:
Spor 1: Varer & Tjenesteydelser (Indkøbskontoret)
Christian Harder fra Louis Lund, Toyota Vejen/Esbjerg fortæller om at give tilbud til Vejen Kommune.
Spor 2: Byggeri, drifts- og anlægsopgaver (Teknik & Miljø, samt Vejen Forsyning.
Kl: 17.00: Tak for i dag.
Find vej til arrangementet
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >